RSS

ALLAH SeLAmaT KaN KaMu...NaZaRUdDiN



Bismillahirahmanirahim....Bersyukur kehadrat ALLAH kerana dapat juga aku menyambut hari ulang tahun kelahiran ke 26 tahun.

Sebelum tue, aku nak terangkan sikit apa dia ulang tahun kelahiran tue............
Ulang tahun adalah hari kelahiran seseorang, menandai hari dimulainya kehidupan di luar rahim. Dalam beberapa kebudayaan, merupakan suatu kebiasaan untuk merayakan peringatan ulang tahun seseorang, contohnya dengan mengadakan pesta ulang tahun dengan keluarga dan/atau teman. Hadiah sering diberikan pada orang yang merayakan ulang tahun. Juga merupakan suatu kebiasaan untuk memperlakukan seseorang secara istimewa pada hari ulangtahunnya.





25 Januari 2010, tarikh yang paling diingati oleh ku. Cam rasa sekejap jer dah sampai Hari Ulang tahun kelahiran aku ke 26....aku rasa syukur dan gembira kerana dikurniakan Allah kehidupan yang indah disamping mempunyai kerjaya dan kesihatan yang baik...InsyaALLAH target aku pada tahun ini adalah hendak sah dalam jawatan aku sekarang...dan jika telah sah...apa layi nak tunggu-tunggu...poyi lah sambung blajo (amik Degree-PJJ).....itulah cita-cita yang aku impikan selama ini..

Tentang kehidupan peribadi (GF)...aku rasa lom lagi kot coz tak nak lah pening2 kan kepala fikirkannya, biarlah kisah cinta semalam berlalu dan terus berlalu pergi....usah dicari lagi...Yg perlu adalah aturkan langkah,kuatkan lah semangat walau dahulu ku pernah kecewa but i'm not easily to give up for nothing juz aku ingin hidup bebas tanpa dikongkong kerakusan cinta yang banyak menyakit hati dari mendamaikan jiwa...I'm not ready for cintan cintun this year...and make its target for another time to accomplish... (Huuuhuuuu...aku xnk ingat ler kisah dulu2) nape lah aku ingat kisah lama2 ni....buek hilang mood jo....

Bila terfikir sambutan hari lahir, Teringat2 lah lagu yang selalu dinyanyikan oleh semua orang iaitu 'Selamat Hari Jadi' dan "Allah Selamatkan Kamu"....AKu pun nak nyanyi lah juga biar pun suara merdu (huuuhuuu...-mana tahu esok aku sambut birthday diiringi deraian air hujan membanjiri KL...heeheee


Allah Selamat kan Kamu,
Allah Selamat kan Kamu,
Allah Selamat kan Nazaruddin,
Allah Selamat kan kamu....


Selamat Hari Jadi,
Selamat Hari Jadi,
Selamat Hari Jadi Nazaruddin,
Sela..mat Ha..Ri ..Ja...Di...


Thanks u semua (pakk...pakk) tepuk untuk diri sendirilah pulak (huuhhuu...)
Esok x sempat lah nampaknya aku nak update my blog lagi coz kursus induksi khusus akan bermula (25-27 Januari 2010)...hope aku lulus dengan cemerlang, gemilang dan terbilang...(cam cogan kata Ex-PM kita lah pulak) huuhuhuu..


InsyaALLAH...berjumpa lgi dilain karya.....thanks for read my article. Wassalamualaikum dan Salam Sejahtera.

0 comments: