RSS

Thanks For The Sweet Memory...Fren



Assalamulaikum.....
semasa artikel ni ditulis, maybe sahabatku aka teman sebilik sudah pun berada dipangkuan bakal isteri dan keluarganya yang tercinta.......


Tujuan aku menulis artikel ni adalah supaya aku dapat mengabadikan memori dan kenangan terindah semasa kami berdua bekerja dan tinggal bersama as a good member...


Aku amat berharap beliau akan dapat bekerja dan menjadi seorang penjawat awam yang baik di Balai Bomba Ipoh, peyrock nanti....


aku nak sampaikan puisi yang aku karangkan buat sahabatku Shahid Mortaza (S.M)

suatu hari kita berpisah
suatu hari kita akan berubah
suatu hari kita akan saling melupakan
suatu hari kita tak akan bisa seperti ini lagi

yang aku ingin kau menjaga
menjaga persahabatan ini
sampai nanti kita di pertemukan kembali

Saat perpisahan itu pasti akan tiba
aku hanya ingin kau tahu
persahabatan ini tidak akan pernah
pudar oleh waktu

dirimu adalah kenangan terindah
dalam hidup ku
dan maafkan aku yang tak pernah bisa sempurna
untuk menjadi sahabatmu....


Tue saja aku bole ungkapkan kepada SM yang jauh dimata tapi dekat dihati....Semoga dapat menempuh hidup dengan gayanya di tanah kelahirannya...jadilah seorang insan yang matang dan mahu berjaya sesungguhnya aku percaya kau mampu dan tahu apa yang tersirat dihati...dan buatku....aku sangat berterima kasih diatas segala kata-kata,dorongan serta bantuan yang diberikan sepanjang kita bersahabat...terima kasih sekali lagi buat segalanya....aku tujukan lagu kenangan terindah buat ko shahid yang dipopularkan oleh kumpulan samsons...kalu ingat lagu tue...ingat lah kenangan kita and bkb diingatan yea.....



0 comments: